Hoe Ernst-Jan vanaf dag 1 al een wachtlijst met betalende klanten had voor zijn nieuwe community
17 juni 2021 

Hoe Ernst-Jan vanaf dag 1 al een wachtlijst met betalende klanten had voor zijn nieuwe community

Ernst-Jan Buijs en Emile Ruig hadden afgelopen november een leuk idee: laten we een community opzetten rondom het schrijven van teksten en dan voornamelijk het schrijven van goed converterende teksten.

In februari lanceerden ze hun online community, genaamd de Conversie club met een Big Bang. Meteen stonden meer dan 100 mensen op de wachtlijst om een plekje te bemachtigen in deze toffe community.

Nog ongeveer een maand of twee later later hadden ze een grote partner gevonden waarmee ze een challenge organiseerden. Het resultaat? Binnen een week hadden ze er weer 100 nieuwe leden erbij.

Ik heb het hier niet over een gratis community, maar over een betaalde community met leden die elke maand opnieuw geld betalen om lid te zijn van de Converse Club. Hoe Ernst-Jan en Emile dat gedaan hebben en wat jij daarvan kan leren. Ook qua verdienmodel voor je community. Tipje van de sluier: het draait om goed zijn in je vak EN het leggen van online relaties.

Bekijk het interview met met Ernst-Jan hier.

Liever luisteren? Beluister de podcast hier.

Veel luisterplezier!

 

Wil jij ook je eigen online community starten? Geef je dan op voor de gratis Start Je Online Community Challenge, van 5 t/m 8 juli. Je kunt je plekje hier reserveren: www.welovecommunities.nl/start

Meer weten over de Conversie Club? Klik hier.

 

Over de schrijver
Reactie plaatsen

arrow_drop_up arrow_drop_down