Wat leuk dat je mijn boek hebt gekocht!
Laat hieronder je gegevens achter en ontvang de templates en een overzicht van handige linkjes uit het boek per e-mail!
De gratis online training
Laat hieronder je gegevens achter om via de mail tips en tricks te ontvangen over hoe jij succesvol wordt met jouw online community, inclusief de mail met alle templates en handige linkjes uit het boek. En om je op te geven voor de gratis online training.
Als je je gegevens achterlaat ontvang je per e-mail regelmatig handige tips en tricks om succesvol te zijn met jouw online community en business. En direct een mail met alle templates en linkjes die horen bij het We love communities boek. Je kunt je op elk gewenst moment uitschrijven. Voor meer informatie, zie ook onze privacy policy.
Wat anderen zeggen
over de bestseller We love communities
‘Wat fijn dat er nu een boek is over communities waarbij je aan de hand van een aantal stappen leert een community op te zetten en uit te bouwen. Door de vele interviews met community-experts uit de praktijk biedt het tegelijkertijd veel inspiratie!’
‘Alles wat je weten moet als je een succes wil maken van je online community of klanten hierover wil adviseren. Een handboek dat je in één adem uitleest. Aanrader!’
‘Handig stap-voor-stap handboek als begeleiding voor het opzetten van je eigen community. Vlot geschreven en barstensvol voorbeelden en tips van Maartje en de vele experts die zij interviewde voor dit boek.’
‘Alle hedendaagse marketing- en communicatiefacetten die belangrijk zijn om een community neer te zetten komen ruim aan bod. Het boek leest prettig en is logisch opgebouwd. Hierdoor zuig je de kennis als vanzelfsprekend op. Het boek biedt een prettige structuur hoe je zelf met een community aan de slag kunt. Het is duidelijk dat Maartje zelf jarenlange ervaring heeft op dit gebied. Dat maakt het boek zeer geloofwaardig. Voor iedere marketing-communicatieprofessional van deze tijd een must read!’
‘Met dit boek legt Maartje Blijleven een fundering voor het opzetten en beheren van communities. Het boek is toegankelijk doordat aansprekende praktijkvoorbeelden worden gebruikt van zowel haarzelf als van andere professionals. Het is een interessant boek, als je je community nog moet opzetten, maar ook als je al jaren bezig bent.’
‘Echte, herkenbare en bruikbare verhalen en voorbeelden van mensen die met succes communities hebben gebouwd.’
‘Een uiterst relevant boek, geschreven door een vrouw die weet waarover ze het heeft.’
‘Het stappenplan is goed doordacht en zal ik ook zeker gaan gebruiken! Ik denk dat ook voor ervaren community managers je met het plan nog beter beslagen ten ijs zal komen.’
‘Alles, maar dan ook alles wat je moet weten over communities. Of je er een hebt of nog gaat beginnen, dit boek vol informatie, tips en templates moet je hebben en vooral: lezen!’
‘Wil je een community oprichten, maar je weet niet hoe? Lees dan dit boek. Met een concreet stappenplan en tips van veel ervaringsdeskundigen die je voor zijn gegaan. De perfecte combi!’
‘Als community-expert kan ik wel zeggen dat dit boek een absolute must is wanneer je een succesvolle community op wilt bouwen. Het bevat waardevolle en vooral praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt gaan. De tips van mensen die zelf grote communities hebben opgebouwd zorgen ervoor dat dit boek een onschatbare waarde heeft.’
‘Een overzichtelijk stappenplan zonder al te veel poespas en te veel lastige modellen waar je zelf geen wijs meer uit kunt. Begrijpelijk geschreven en met achtergrondinformatie en tips van experts uit het veld. Een boek dat voor een breed professioneel publiek interessant is, omdat Maartje een rijk palet van experts uit haar eigen community heeft gesproken.’
‘Communities zijn een belangrijk onderdeel van onze digitale wereld geworden. Het is goed dat Maartje er met dit boek specifiek de aandacht op richt.’
‘Maartje neemt je op heldere wijze mee in de wereld van online communities. Tijdens het lezen raak je geïnspireerd en zie je de mogelijkheden voor een eventuele eigen community al voor je. Ik denk dat dit boek ook een mooie aanvulling kan zijn voor studenten om meer te weten over het bouwen van communities.’
‘Pragmatisch boek met handige tips. Heel makkelijk om te lezen! Voor de beginner die met communities aan de slag wil gaan, maar ook voor de expert die wil leren van de tips en tricks van andere experts.’
‘Ben je ook maar enigszins geïnteresseerd in community management, dan is dit boek verplichte kost!’
‘We love communities is een must read voor iedereen die overweegt een community te starten of een bestaande community (nieuw) leven in te blazen. Een hands on methode waarvan je handen gaan jeuken en die mij direct aan het werk heeft gezet met betrekking tot mijn eigen plannen. Maartje wisselt haar prettige schrijfstijl af met interviews met diverse experts uit de community business en schuwt de verschillende visies niet. Een absolute aanrader!’
‘Interessant, leerzaam en inspirerend boek over de toegevoegde waarde van online communities met een stappenplan om zelf een community te bouwen. Maartje combineert haar kennis van en passie over het onderwerp met de succesverhalen van anderen die geloven in de kracht van communities. De praktische aanvliegroute in combinatie met alle verhalen vol passie maken dat je super enthousiast wordt om zelf te beginnen met je eigen online community.’
‘Een mooie verzameling authentieke inzichten over het organiseren van impact voor en door mensen :)’
‘Een prettig handzaam boek met alle ins & outs over het starten en uitbouwen van je eigen community. Met een helder en volledig stappenplan en veel mooie anekdotes en tips van experts. Onmisbaar als je van jouw community een succes wilt maken!’
Hallo, ik ben Maartje Blijleven,
Online Community Coach voor ambitieuze ondernemers. Ik ben #1 bestseller auteur, keynote spreker en al 21 jaar digital community expert voor bedrijven zoals Endemol, KLM, Facebook en ondernemers. Als oprichter van de Community Leaders Club en Online Community Academy, weet ik hoe je een community begint, laat groeien en winstgevend maakt.
Mensen noemen me ook wel de ‘queen of communities’ van Nederland en België, omdat ik regelmatig in de media kom en al honderden ondernemers en professionals hielp om succesvol te zijn met hun eigen online community.
Dat mijn Community Leaders Formule werkt, bewees ik met mijn eigen gratis Facebookgroep, de Community Leaders Club. In 3 weken tijd had ik niet alleen 322 leden in mijn community, maar haalde ik ook 2.985 euro aan omzet binnen via nieuwe klanten! Een maand later waren dat 636 leden en 9.950 euro aan extra inkomsten. Nog een maand later 1.130 leden en 29.850 euro. Binnen 3 maanden 1.130 leden, 43 nieuwe klanten en 42.785 euro aan extra omzet dankzij mijn online community. Wauw!
Maartje Blijleven als Digital Community Expert aan tafel bij Albert Verlinde, SBS6
Maartje Blijleven over het geheim van succesvolle communities. (foto: Cross Media Cafe)
We love communities
Hoe je succesvol wordt met jouw online community.
Samengevat ontdek je in dit boek:
Wat het geheim is van een succesvolle online community;
Wat de exacte stappen zijn om ook jouw online community succesvol te maken;
Hoe je een zinvolle community kunt creëren die een win-win situatie is voor zowel de community leiders, als de leden;
Hoe 36 andere community leiders hun community succesvol maakten, inclusief tips & tricks;
Dat een community de beste manier is om van volgers fans en klanten te maken, waardoor je via digitale mond-tot-mond reclame vanzelf groeit;
Waardoor je als community leider de zichtbaarheid en expertstatus krijgt die je verdient;
Met een constante stroom van klanten en meer omzet als gevolg;
Waardoor je kunt doen wat je het allerleukst vindt en nog meer mensen kan helpen.