Gratis online training - speciaal voor

lezers van Managementboek:

Het geheim van een succesvolle online community

Digital community expert Maartje Blijleven geeft je de geheime formule om succesvol te zijn met jouw online community. Haar boek ‘We love communities’ steeg een maand voor verschijning binnen 3 dagen met stip naar nummer 1 in de Managementboek bestseller top 100. Waar het vervolgens 27 dagen aaneengesloten stond. Op 24 september ligt het boek in de winkel. Ontdek in deze gratis online training alvast de belangrijkste tips waarmee je van wildvreemden fans maakt en als community leider de zichtbaarheid en expertstatus krijgt die je verdient. 


Deze LIVE online training wordt gegeven op woensdag 18 september om 10 uur. Alleen als je bent aangemeld, krijg je de training na afloop ook gratis op video toegestuurd. Om je aan te melden geef je hieronder gewoon even je gegevens door:

Als je je e-mail achterlaat, krijg je ook wekelijks gratis tips en inspiratie om je online community succesvol te maken. Uitschrijven kan altijd. Uiteraard behandel ik jouw gegevens vertrouwelijk. Zie ook onze privacy policy.

Ervaringen van anderen

Irma Machielse, ROEM Master + Hogeschool Leiden

‘Wat fijn dat er nu een boek is over communities waarbij je aan de hand van een aantal stappen leert een community op te zetten en uit te bouwen. Door de vele interviews met community-experts uit de praktijk biedt het tegelijkertijd veel inspiratie!’

Danielle Stecher, Digital en Social Media Manager

‘Het stappenplan is goed doordacht en zal ik ook zeker gaan gebruiken! Ik denk dat ook voor ervaren community managers je met het plan nog beter beslagen ten ijs zal komen.’


Nicole van Thoor, Spargle

‘Pragmatisch boek met handige tips. Heel makkelijk om te lezen! Voor de beginner die met communities aan de slag wil gaan, maar ook voor de expert die wil leren van de tips en tricks van andere experts.’


Joshua van Wijgerden, CrowdHunch

‘Ben je ook maar enigszins geïnteresseerd in community management, dan is dit boek verplichte kost!’


Stephanie Stalenhoef, IVRM Communicatie

‘Alles wat je weten moet als je een succes wil maken van je online community of klanten hierover wil adviseren. Een handboek dat je in één adem uitleest. Aanrader!'

Mira Saia, Virtual Business Manager

‘Alles, maar dan ook alles wat je moet weten over communities. Of je er een hebt of nog gaat beginnen, dit boek vol informatie, tips en templates moet je hebben en vooral: lezen!’

Astrid van Dijk, Linking Talent

‘Wil je een community oprichten, maar je weet niet hoe? Lees dan dit boek. Met een concreet stappenplan en tips van veel ervaringsdeskundigen die je voor zijn gegaan. De perfecte combi!’

Miriam Bovendeerd, Urban Future

‘Handig stap-voor-stap handboek als begeleiding voor het opzetten van je eigen community. Vlot geschreven en barstensvol voorbeelden en tips van Maartje en de vele experts die zij interviewde voor dit boek.'

Anne Kien, AnneKien.nl

‘We love communities is een must read voor iedereen die overweegt een community te starten of een bestaande community (nieuw) leven in te blazen. Een hands on methode waarvan je handen gaan jeuken en die mij direct aan het werk heeft gezet met betrekking tot mijn eigen plannen. Maartje wisselt haar prettige schrijfstijl af met interviews met diverse experts uit de community business en schuwt de verschillende visies niet. Een absolute aanrader!’

Myra de Wildt, Happy Single Moms

‘Als community-expert kan ik wel zeggen dat dit boek een absolute must is wanneer je een succesvolle community op wilt bouwen. Het bevat waardevolle en vooral praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt gaan. De tips van mensen die zelf grote communities hebben opgebouwd zorgen ervoor dat dit boek een onschatbare waarde heeft.’

Marit de Wit, De Kleine Wereld

‘Interessant, leerzaam en inspirerend boek over de toegevoegde waarde van online communities met een stappenplan om zelf een community te bouwen. Maartje combineert haar kennis van en passie over het onderwerp met de succesverhalen van anderen die geloven in de kracht van communities. De praktische aanvliegroute in combinatie met alle verhalen vol passie maken dat je super enthousiast wordt om zelf te beginnen met je eigen online community.’

Ursula de Mol, Lady Ursus

‘Alle hedendaagse marketing- en communicatiefacetten die belangrijk zijn om een community neer te zetten komen ruim aan bod. Het boek leest prettig en is logisch opgebouwd. Hierdoor zuig je de kennis als vanzelfsprekend op. Het boek biedt een prettige structuur hoe je zelf met een community aan de slag kunt. Het is duidelijk dat Maartje zelf jarenlange ervaring heeft op dit gebied. Dat maakt het boek zeer geloofwaardig. Voor iedere marketing-communicatieprofessional van deze tijd een must read!’

Paul Verhulst, Les Ravens

‘Met dit boek legt Maartje Blijleven een fundering voor het opzetten en beheren van communities. Het boek is toegankelijk doordat aansprekende praktijkvoorbeelden worden gebruikt van zowel haarzelf als van andere professionals. Het is een interessant boek, als je je community nog moet opzetten, maar ook als je al jaren bezig bent.’

Frank Meeuwsen, Communitystrateeg

‘Een overzichtelijk stappenplan zonder al te veel poespas en te veel lastige modellen waar je zelf geen wijs meer uit kunt. Begrijpelijk geschreven en met achtergrondinformatie en tips van experts uit het veld. Een boek dat voor een breed professioneel publiek interessant is, omdat Maartje een rijk palet van experts uit haar eigen community heeft gesproken.’

Kevin de Randamie, Braenworks Group | Creative Business Partners

‘Een mooie verzameling authentieke inzichten over het organiseren van impact voor en door mensen :)’



Carla Snepvangers, Winc Academy

‘Communities zijn een belangrijk onderdeel van onze digitale wereld geworden. Het is goed dat Maartje er met dit boek specifiek de aandacht op richt.’

Dan Fennessy, PartyWith

‘Echte, herkenbare en bruikbare verhalen en voorbeelden van mensen die met succes communities hebben gebouwd.’



Stan Boshouwers, Tinker imagineers

‘Een uiterst relevant boek, geschreven door een vrouw die weet waarover ze het heeft.’

Amber Mangnoesing, ZoKien

‘Maartje neemt je op heldere wijze mee in de wereld van online communities. Tijdens het lezen raak je geïnspireerd en zie je de mogelijkheden voor een eventuele eigen community al voor je. Ik denk dat dit boek ook een mooie aanvulling kan zijn voor studenten om meer te weten over het bouwen van communities.’

Gaby Rupert, ING

‘Een prettig handzaam boek met alle ins & outs over het starten en uitbouwen van je eigen community. Met een helder en volledig stappenplan en veel mooie anekdotes en tips van experts. Onmisbaar als je van jouw community een succes wilt maken!’



We love communities
Hoe je succesvol wordt met jouw online community.

Hoe je succesvol wordt met jouw online community.


Samengevat ontdek je in dit boek:

  • Wat het geheim is van een succesvolle online community
  • Wat de exacte stappen zijn om ook jouw online community succesvol te maken
  • Hoe je een zinvolle community kunt creëren die een win-win situatie is voor zowel de community leiders, als de leden.
  • Hoe 36 andere community leiders hun community succesvol maakten, inclusief tips & tricks
  • Dat een community de beste manier is om van wildvreemden fans te maken, waardoor je via mond-tot-mond reclame vanzelf groeit
  • Waardoor je als community leider de zichtbaarheid en expertstatus krijgt die je verdient.
  • Met een constante stroom van klanten en meer omzet als gevolg. 
  • Waardoor je kunt doen wat je het allerleukst vindt en nog meer mensen kan helpen.

null


Heel erg bedankt voor je interesse in het boek We love communities. Elk cadeautje vraagt om een cadeautje. Daarom krijg je nu bizar waardevolle bonussen als je 1 of meerdere boeken bestelt vóór 24 september 2019. En kun je zelf ook leren hoe je succesvol wordt met jouw online community!


Liefs, 

null