Handige tools voor community management

Welke tools zijn handig als je community management doet? Wat zijn mijn favorieten? Een lijstje.

Dit is een levendig document en wordt regelmatig aangevuld. Dus mis je een handige tool? Mail dan even naar mail@welovecommunities.nl, dan zetten we hem erbij. Deze lijst is dus niet volledig, maar wel heel handig :-). In willekeurige volgorde.

Handig om te plannen en organiseren

Handig als je je huisstijl, tone of voice en tone of visual wil vastleggen

Handig om te communiceren met je community


Handig als je foto’s, filmpjes of audiobestanden wil maken en bewerken


Handig als je berichten wilt plaatsen


Handig om te leren en optimaliseren


Handig als je wilt adverteren


Handig als je wil groeien door media-aandacht


Deze lijst is een aanvulling op het boek We love communities, waarin precies wordt uitgelegd welke tool je waarvoor het beste kunt gebruiken. Heb je het boek nog niet in huis? Dan kun je hem hier bestellen.

Lees ook

The way you do anything, is the way you do everything

The way you do anything, is the way you do everything

Na 2 weken Italië, wil ik het vandaag met je hebben over de overeenkomsten tussen je vakantie plannen, je business runnen en community building. Op het eerste gezicht hebben deze 3 dingen niets met elkaar te maken, maar op het tweede gezicht wel. Want:  The way you do...

Lees meer