Online presentaties

Gegeven door Maartje Blijleven van We love communities

Bekijk de beschikbare presentaties hieronder.

Met communities creëren bedrijven een sterkere, meer verbonden cultuur die zowel werknemers als klanten aantrekt en behoudt. Laat je inspireren door Maartje Blijleven en krijg concrete tips om hier direct mee aan de slag te gaan.

De kracht van communities: strategische community building voor zakelijke groei (NL)

Voor CEO’s en marcom professionals die het volledige potentieel van community building willen benutten en zakelijke groei willen stimuleren. In een tijdperk waarin digitale transformatie en AI steeds meer de norm worden, biedt Maartje Blijleven praktische inzichten en strategieën om community building effectief in te zetten. Ze laat zien hoe zowel online als offline communities bedrijfsresultaten kunnen verbeteren. Met communities creëren bedrijven echte verbindingen, vertrouwen en loyaliteit, wat zowel de klantbetrokkenheid als de merkloyaliteit versterkt. Ontdek in deze presentatie hoe je door strategische community building diepere relaties kunt opbouwen, co-creatie van producten kunt bevorderen en een sterkere merkloyaliteit kunt realiseren, wat leidt tot een win-win-win situatie voor klanten, bedrijven en merken. Inclusief praktische stappen naar het succesvol implementeren van een community-first strategie in de digitale wereld.

De 5 cruciale onderdelen om succesvol online te ondernemen (NL)

Voor zzp’ers en kleine ondernemers. Ontdek in deze online presentatie: Wat de 4 meest gemaakte fouten zijn, waardoor 90% van de zzp’ers en kleine ondernemers te weinig klanten aantrekken; Waarom je én een business building methode én een community building methode nodig hebt om veel klanten te krijgen; Hoe je op een authentieke en sympathieke manier kunt verkopen vanuit verbinding, zonder te pushen. Zodat jij snel aan leuke klanten komt, goed geld verdient met je passie en genoeg tijd, geld en energie overhoudt om leuke dingen te doen met de mensen waar je van houdt; Wat er nodig is om succesvol te zijn: financieel onafhankelijk en een #Blijleven; Welke 5 onderdelen cruciaal zijn voor een succesvol (online) bedrijf. En hoe jij dit makkelijk en snel implementeert. Bijzonder geschikt voor ambitieuze freelancers, adviseurs, experts, coaches en andere ondernemers die zelf het gezicht zijn van hun bedrijf.

Werkgeluk begint met communities (NL)

Voor CEO’s, HR-professionals en managers die hun team willen versterken en een positieve, ondersteunende werkomgeving willen creëren om talent aan te trekken en te behouden. In een tijd waarin 40% van de volwassenen niet gelukkig is en bedrijven moeite hebben met het aantrekken en behouden van talent, biedt Maartje praktische inzichten en strategieën om community building binnen de organisatie te bevorderen. Met communities creëren bedrijven een sterkere, meer verbonden cultuur die zowel werknemers als klanten aantrekt en behoudt. Ontdek in deze presentatie hoe je door het creëren van een community-first cultuur diepere verbindingen, loyaliteit en een gelukkiger werkleven kunt realiseren, wat leidt tot een win-win-win situatie voor medewerkers, werkgevers en klanten. Inclusief praktische stappen naar het succesvol implementeren van een community first strategie.

Happiness at work starts with communities (EN)

For CEOs, HR professionals and managers who want to strengthen their team and create a positive, supportive work environment to attract and retain talent. At a time when 40% of adults are unhappy and companies are struggling to attract and retain talent, Maartje offers practical insights and strategies to foster community building within the organization. With communities, companies create a stronger, more connected culture that attracts and retains both employees and customers. Discover in this presentation how creating a community-first culture can create deeper connections, loyalty and a happier work life, leading to a win-win-win situation for employees, employers and customers. Includes practical steps to successfully implement a community first strategy.

The power of communities: strategic community building for business growth (EN)

For CEOs and marcom professionals who want to leverage the full potential of community building and drive business growth. In an era where digital transformation and AI are increasingly becoming the norm, Maartje Blijleven offers practical insights and strategies to effectively use community building. She shows how both online and offline communities can improve business results. With communities, companies create real connections, trust and loyalty, which strengthens both customer engagement and brand loyalty. Discover in this presentation how strategic community building can build deeper relationships, promote product co-creation and achieve stronger brand loyalty, leading to a win-win-win situation for customers, companies and brands. Including practical steps to successfully implement a community-first strategy in the digital world.