Samenwerken

Er zijn 2 manieren om met mij samen te werken:

    vip dag

    VIP community strategie dag

    Een dag 1-op-1 persoonlijke begeleiding. Output is een community strategie en plan waar je jaren mee vooruit kunt. Zodat ook jij succesvol bent met jouw online community en er volop nieuwe klanten uithaalt.
    Maartje

    Dé Online Community Academy

    Hét online programma om een echte community master te worden. Speciaal voor ambitieuze ondernemers. Een 6-maanden traject dat je op je eigen tijd volgt, maar wel onder mijn begeleiding in de vorm van groepscoaching Q&A calls en 24/7 toegang tot de community van community-lovers. 

    VIP community strategie dag

    Vip dag

    Zie jij ook zoveel ondernemers succes behalen met hun online community? Probeer jij hetzelfde, maar lukt het nog niet? Je hebt geen heldere focus en strategie uitgestippeld. Korte termijn acties krijgen meer prioriteit, waardoor je lange termijn relaties, business insights, klanten en omzet uit je community misloopt. Je weet niet in welke volgorde je de stappen zet om met jouw community te groeien.


    Je bent te veel tijd kwijt met het zelf uitzoeken, tijd die je ook kon besteden aan het binnenhalen van nieuwe klanten en omzet of het verbeteren van de band met je bestaande relaties. Je bent om diezelfde reden (online) onvoldoende zichtbaar. Daardoor is je business niet zo succesvol als het zou kunnen zijn…


    Veel ondernemers hebben hier last van, simpelweg omdat ze het geheim van succesvolle communities niet kennen. En geen duidelijke strategie hebben geformuleerd die zorgt dat ze zich onderscheiden van de rest. Daardoor halen ze niet uit hun community wat erin zit. Gelukkig kan ik je daarbij helpen!


    Bekijk meer informatie over deze VIP community strategie dag en de benodigde investering, waarbij we in 1 dag samen jouw community onder de loep nemen. Aan het eind van de dag loop je weg met een strategie en plan waar je jaren mee vooruit kunt.

    Kees

    Inspirerend en geweldig! Zo zou ik de VIP-dag met Maartje in twee woorden omschrijven. Het was heel inspirerend, omdat het fijn was dat Maartje met een open blik naar onze community keek. In de ochtend hebben we onze community echt goed tegen het licht gehouden. En daaruit kwamen heel veel nieuwe inzichten waar wij zelf overheen hadden gekeken, omdat we er middenin zitten. Heel inspirerend om die nieuwe inzichten te ontdekken.  


    En waarom dat geweldig is? Omdat we naast die nieuwe inzichten nu echt een strategie hebben waar we het allemaal mee eens zijn. Voorheen hadden we nog wel eens discussie in de organisatie: gaan we het zus of zo doen? Hoe zit het nou precies? Maar nu hebben we tijdens de VIP-dag met ons team één strategie opgeschreven en dat geeft heel veel houvast en zekerheid.  


    Alles bij elkaar, dus die inzichten en die nieuwe strategieën, dat is gewoon heel fijn.  


    Een week later hebben we een aantal dingen al gelijk aangepakt. Dus we zijn er al echt heel erg mee bezig. Bijvoorbeeld het opstellen van community-regels, daar zijn we al gelijk mee aan de slag gegaan. En ook met betrekking tot de vindbaarheid van onze community hebben we al gelijk stappen ondernomen. En verder zijn we bezig met het maken van een content planning, maar dat heeft natuurlijk iets meer tijd nodig dan een week. 


    Als community manager merk ik dat dat we er in het team nu met zijn allen meer de schouders onder zetten. Met de content planning, vindbaarheid en andere tips die we tijdens die dag hebben besproken.  


    Eerlijk gezegd rammelde onze community strategie voorheen aan alle kanten. Of eigenlijk was er gewoon geen helder plan: wat gaan we nou doen? En daardoor was het ook lastig om dan zo’n plan uit te voeren, want als dat plan niet klopt of niet volledig is, ga dat dan maar doen. Hierdoor raakte de community een beetje op een lager pitje, wat natuurlijk heel erg zonde is.  


    We waren net begonnen met de community en dan is het wel cruciaal dat je dat gelijk goed aanpakt. Doordat we eerst geen goede strategie hadden, heeft het opzetten van de community en het laten groeien daarvan langer geduurd. Met als gevolg dat de activiteit in onze community stagneerde.  


    Over Maartje had ik geen twijfels, want ik had haar boek gelezen en we hebben een telefonisch strategiegesprek gehad. Daardoor wist ik gewoon dat we dit absoluut moesten doen, omdat Maartje verstand van zaken heeft. Dat heeft haar boek zonder meer bewezen, maar natuurlijk ook haar community werkzaamheden uit het verleden. Daar was ik dus zeker van overtuigd.  


    Door de nieuwe strategie en het heldere plan verwacht ik dat we gaan groeien.  


    We zijn al gegroeid, maar we kunnen nog veel harder groeien. En wat het vooral gaat opleveren is een stijging in activiteit, dat we een actieve community krijgen. We hebben nu al een community met een 1000 leden, waarvan de activiteit redelijk laag is. En onze strategie is er nu echt op gefocust om die activiteit te verhogen.  


    Een VIP-dag zou ik andere ondernemers die bezig zijn met een community absoluut aanraden.  


    Voor iedere ondernemer - met een community of die er één wil beginnen - is het goed om je community(plannen), eens aan een expert te laten zien, om daar een frisse blik op te krijgen. Alleen de ochtend al, waarin we onze community tegen het licht hebben gehouden, daar haalde ik al zoveel uit! Puur omdat er eens iemand van buiten de organisatie naar keek, die ook nog eens verstand van communities heeft. Dat vond ik al heel waardevol. 


    En dat staat dan nog los van onze nieuwe strategie, wat het belangrijkste is dat je kan hebben. Daar ga je mee naar huis aan het einde van de dag, dus wat wil je nog meer? 

    Kees Filius, Community Manager | Digital Marketer at PPT Solutions

    De uitdaging waar ik bij Maartje mee kwam was dat ik graag wat meer houvast wilde over hoe we onszelf online goed kunnen presenteren - en dan vooral op social media gebied. Maar dan wel zonder dat het klanten gaat irriteren. Dus hoe blijf je ze prikkelen? En hoe blijven ze dan ook graag met jou zaken doen? Het was een hele succesvolle dag. Ik heb zeker antwoord gekregen op deze vraag, maar ook nog meer. 


    Omdat je zo'n VIP-dag met het hele team beleeft, kom je op veel meer nog dan alleen dat kleine stukje. Het heeft me ontzettend veel gebracht. Het meest waardevolle resultaat vind ik dat ik aan het eind van de dag echt het gevoel had dat we hier ook concreet mee aan de slag kunnen. Het hele team had dat gevoel. Dat je echt het gevoel hebt van: 'oh leuk we gaan iets nieuws doen. We gaan iets doen wat ons allemaal energie geeft en waar we in geloven en waar we resultaat mee gaan halen!' 

    Als je overweegt om met Maartje te gaan werken dan zou ik zeggen: zeker doen want je hebt er echt iets aan! Je bent echt concreet bezig met jouw bedrijf. Ze doorgrondt en doorziet tijdens het voorstelrondje al wat iedereen doet en wat zijn positie is, maar ook door iedereen eventjes aan het woord te laten over wat ze van de dag verwachten. Daar gaat ze ook meteen mee aan de slag. 


    En wat iedereen van de dag had verwacht, was uiteindelijk aan het eind van de dag boven verwachting ingevuld. We gingen naar huis met een goede, duidelijke strategie en tools waar je meteen mee aan de slag kan gaan.

    Liesbeth  Bakels, managing director 

    Moeder Anne Casting

    'Samen met Maartje heb ik de interne communitystrategie voor Best Management Companies geschreven voor Deloitte. Maartje had een hele goede voorbereiding gedaan. Een boekje voor me gemaakt. Het op een speelse manier aangepakt waardoor het a: niet als werken voelde en b: waardoor ik gewoon de ruimte voelde om vrij te kunnen praten. En ze stelt de juiste vragen. 

    Het was kort maar het was leuk en met een goed resultaat.


    Wat ik merkte na de VIP-dag met Maartje is dat de partners heel erg verrast waren dat er zo goed over nagedacht was en dat iedereen het ook zag zitten. 

    Ik wil Maartje echt aanbevelen. Ze zorgt ervoor dat je over alles van A tot Z gewoon goed nadenkt. In principe heb je zelf de antwoorden wel, maar je bent er niet zo bewust mee bezig. In mijn eentje had ik dit niet kunnen doen, terwijl ik hier op de afdeling als een van de meest creatieve wordt gezien. Maar je merkt toch wel dat als je het samen met iemand doet, en vooral dan met iemand die veel ervaring en kennis heeft, dat je gewoon tot een veel beter plan komt.

    Marloes van Poele, Senior Marketing

    Consultant, Deloitte

    Gradient achtergrond

    Doe mee met de VIP Community Strategie dag!

    vip dag

    De Online Community Academy

    Hét 4 maanden online programma voor ambitieuze ondernemers om een echte community master te worden. Je ontdekt hoe je meer klanten krijgt dankzij jouw online community. Hoe je een tribe creëert die niet kan wachten om van je te kopen. Hoe je voorkomt dat jouw community niet doodbloedt. Alle stappen uit het bewezen We love communities 10-stappenplan komen uitgebreid aan bod. Hierbij ga je meteen aan de slag met je eigen community, zonder dat het je veel tijd of geld kost. Met een maximaal resultaat. 


    Het online programma is op je eigen tijd te volgen, gewoon vanuit je huis of werkomgeving. Inclusief video lessen, best practices, do’s en don'ts, een community voor community-lovers. Je krijgt 24/7 toegang en begeleiding in de vorm van LIVE groepscoaching calls die opgenomen worden en later terug te kijken zijn. Zodat je nooit met een vraag blijft zitten. Door ook de vragen en problemen van je mede-cursisten te horen, leer je sneller en beter. Op een hele toegankelijke manier ontdek je hoe je succesvol wordt met jouw online community. 


    Bekijk hier meer informatie over de Online Community Academy. 

    null

    null

    null

    grijs

    Christel van den Heuvel, 

    Een Stralende Jij

    'Ik heb al heel veel gehad aan de kennis en voorbeelden die Maartje deelt. Ik ben nu over de helft en heb ondertussen een start gemaakt met mijn community. Ik deel nu dagelijks mijn content door middel van een planning, weet wie mijn doelgroep is en de leden reageren al enthousiast. Ook de livecalls zijn fijn als je vragen hebt, maar ook zonder vragen steek je hier altijd wat van op. Ik raad je aan om met Maartje te gaan werken, omdat ze echt alles behandeld wat je tegen kunt komen in een community en je hebt dit nodig om een goede community te starten.
    grijs

    Peter ten Hove, 

    Oprichter Gather4Humanity, platform & community on international crimes

    In de Online Community Academy vind je alle bagage om je eigen online community te beginnen. Ik heb veel aan zelfstudie gedaan, maar het is fijn om alles nog eens gestructureerd voorbij te zien komen. En om in contact te komen met mensen die in dezelfde fase zitten, waardoor je kunt sparren en kunt leren van elkaars ervaringen. Ik raad je aan om met Maartje te gaan werken, want dan hoef je niet verder te zoeken :-)
    grijs

    Fleur Kalbfleisch, 

    Flow by Fleur, Essentrics trainingen

    'In het kader van 'leer wat je moet leren maar dan wel van de beste' is Maartje Blijleven de autoriteit op het gebied van communities. Haar Online community Academy is de beste manier om snel grondig en effectief te leren hoe jij je eigen community bouwt. Ze is zeer grondig en compleet. Heb nog nooit in een cursus zoveel content ontvangen!'
    Gradient achtergrond

    Doe mee met de Online Community Academy

    Maartje