#1 Managementboek Bestseller ‘We love communities’
Een compleet plan voor ambitieuze ondernemers
om snel succesvol te worden met een online community.
Claim jouw exemplaar nu tijdelijk ‘gratis’.
Gratis boek
Tijdelijk betaal je geen €20,99, want ik betaal het boek. Jij alleen de verpakking, inpak- en verzendkosten van €7,95. Waarom? Omdat ik 100.000 ondernemers wil helpen om succesvol te zijn dankzij hun eigen online community. Dat gaat zo een stukje sneller 😉
5000 boeken
27 dagen stond dit boek in de Management Top 100 op nummer 1. Je snapt dus wel dat er heel veel ondernemers zijn die dit boek inmiddels op de plank hebben liggen. Ben jij daar nog niet 1 van? Grijp dan nu je kans. Want ik heb zelf 5.000 exemplaren gekocht en die geef ik gratis aan jou weg. Tenminste, als jij de verzendkosten wilt betalen. Die 5.000 boeken zijn natuurlijk zo weg. Dus bestel hem meteen even.
Waarom ik dit doe? Het is mijn missie om 100.000 ondernemers te helpen succesvol te worden. Door het weggeven van deze 5.000 exemplaren van mijn bestseller gaat dat een stukje sneller 😉 . Betaal vandaag geen €20,99 maar slechts €7,95 en je hebt het boek binnenkort bij je thuis.
En je krijgt er nog 3 toffe bonussen bij!
Een gratis 1-op-1 community adviesgesprek met mijn team, waarin jullie gaan kijken naar waar je nu staat en waar je heen wilt en hoe een online community daarbij kan helpen;
Gratis online Masterclass waarin ik je laat zien dat het helemaal niet zoveel tijd kost om een online community te runnen en succesvol te maken;
Handige en tijdsbesparende templates waaronder een contentplanning template, communitystrategie one-pager template, Schrijf je persona template, We love communities 10-stappenplan, lijst met handige community management tools en meer.
Waarom een online community?
Voor iedereen bestaat er een passende online community van mensen die dezelfde pijn, passie of ambitie delen. Daarnaast is het voor ondernemers dé nieuwe manier van marketing waarmee potentiële klanten jou leren kennen, leuk vinden, vertrouwen en eerder klant worden.
Daarom kun je jouw community inzetten om je zakelijke doelen te bereiken. Een community geeft je voldoening, is leuk, je netwerk groeit er enorm mee in een gebied waar jij expertise wilt opbouwen en dat geeft een positieve uitstraling op jou als oprichter, wat je op andere vlakken verder kan brengen. Je business, zichtbaarheid en expertstatus wordt groter. Je bent de expert op jouw vakgebied en super zichtbaar voor potentiële klanten. Met een constante stroom van klanten en meer omzet als gevolg.
Daarvoor is het juiste stappenplan wel essentieel. In dit boek leer je wat het geheim is en laat ik je stap-voor-stap zien hoe je een community begint en tot bloei brengt. Je krijgt inspirerende praktijkvoorbeelden en ik onthul de fijne kneepjes van het vak waar ik al 20 jaar in werk.
Waarom dit boek uniek is
We love communities is het meest complete boek over online communities, waarin je stap-voor-stap leert hoe je een community begint en tot bloei brengt. Waarin ik als schrijver 20 jaar aan eigen ervaring combineer met onderzoek en ervaringen van 36 van de beste community leiders uit Nederland en daarbuiten. Diverse leiders van diverse communities. Inclusief verrassend makkelijk We love communities 10-stappenplan en een gratis online training.
Wat anderen zeggen
over de bestseller We love communities
‘Wat fijn dat er nu een boek is over communities waarbij je aan de hand van een aantal stappen leert een community op te zetten en uit te bouwen. Door de vele interviews met community-experts uit de praktijk biedt het tegelijkertijd veel inspiratie!’
‘Alles wat je weten moet als je een succes wil maken van je online community of klanten hierover wil adviseren. Een handboek dat je in één adem uitleest. Aanrader!’
‘Handig stap-voor-stap handboek als begeleiding voor het opzetten van je eigen community. Vlot geschreven en barstensvol voorbeelden en tips van Maartje en de vele experts die zij interviewde voor dit boek.’
‘Alle hedendaagse marketing- en communicatiefacetten die belangrijk zijn om een community neer te zetten komen ruim aan bod. Het boek leest prettig en is logisch opgebouwd. Hierdoor zuig je de kennis als vanzelfsprekend op. Het boek biedt een prettige structuur hoe je zelf met een community aan de slag kunt. Het is duidelijk dat Maartje zelf jarenlange ervaring heeft op dit gebied. Dat maakt het boek zeer geloofwaardig. Voor iedere marketing-communicatieprofessional van deze tijd een must read!’
‘Met dit boek legt Maartje Blijleven een fundering voor het opzetten en beheren van communities. Het boek is toegankelijk doordat aansprekende praktijkvoorbeelden worden gebruikt van zowel haarzelf als van andere professionals. Het is een interessant boek, als je je community nog moet opzetten, maar ook als je al jaren bezig bent.’
‘Echte, herkenbare en bruikbare verhalen en voorbeelden van mensen die met succes communities hebben gebouwd.’
‘Een uiterst relevant boek, geschreven door een vrouw die weet waarover ze het heeft.’
‘Het stappenplan is goed doordacht en zal ik ook zeker gaan gebruiken! Ik denk dat ook voor ervaren community managers je met het plan nog beter beslagen ten ijs zal komen.’
‘Alles, maar dan ook alles wat je moet weten over communities. Of je er een hebt of nog gaat beginnen, dit boek vol informatie, tips en templates moet je hebben en vooral: lezen!’
‘Wil je een community oprichten, maar je weet niet hoe? Lees dan dit boek. Met een concreet stappenplan en tips van veel ervaringsdeskundigen die je voor zijn gegaan. De perfecte combi!’
‘Als community-expert kan ik wel zeggen dat dit boek een absolute must is wanneer je een succesvolle community op wilt bouwen. Het bevat waardevolle en vooral praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt gaan. De tips van mensen die zelf grote communities hebben opgebouwd zorgen ervoor dat dit boek een onschatbare waarde heeft.’
‘Een overzichtelijk stappenplan zonder al te veel poespas en te veel lastige modellen waar je zelf geen wijs meer uit kunt. Begrijpelijk geschreven en met achtergrondinformatie en tips van experts uit het veld. Een boek dat voor een breed professioneel publiek interessant is, omdat Maartje een rijk palet van experts uit haar eigen community heeft gesproken.’
‘Communities zijn een belangrijk onderdeel van onze digitale wereld geworden. Het is goed dat Maartje er met dit boek specifiek de aandacht op richt.’
‘Maartje neemt je op heldere wijze mee in de wereld van online communities. Tijdens het lezen raak je geïnspireerd en zie je de mogelijkheden voor een eventuele eigen community al voor je. Ik denk dat dit boek ook een mooie aanvulling kan zijn voor studenten om meer te weten over het bouwen van communities.’
‘Pragmatisch boek met handige tips. Heel makkelijk om te lezen! Voor de beginner die met communities aan de slag wil gaan, maar ook voor de expert die wil leren van de tips en tricks van andere experts.’
‘Ben je ook maar enigszins geïnteresseerd in community management, dan is dit boek verplichte kost!’
‘We love communities is een must read voor iedereen die overweegt een community te starten of een bestaande community (nieuw) leven in te blazen. Een hands on methode waarvan je handen gaan jeuken en die mij direct aan het werk heeft gezet met betrekking tot mijn eigen plannen. Maartje wisselt haar prettige schrijfstijl af met interviews met diverse experts uit de community business en schuwt de verschillende visies niet. Een absolute aanrader!’
‘Interessant, leerzaam en inspirerend boek over de toegevoegde waarde van online communities met een stappenplan om zelf een community te bouwen. Maartje combineert haar kennis van en passie over het onderwerp met de succesverhalen van anderen die geloven in de kracht van communities. De praktische aanvliegroute in combinatie met alle verhalen vol passie maken dat je super enthousiast wordt om zelf te beginnen met je eigen online community.’
‘Een mooie verzameling authentieke inzichten over het organiseren van impact voor en door mensen :)’
‘Een prettig handzaam boek met alle ins & outs over het starten en uitbouwen van je eigen community. Met een helder en volledig stappenplan en veel mooie anekdotes en tips van experts. Onmisbaar als je van jouw community een succes wilt maken!’
Bestel nu mijn boek!
We love communities is ook erg geschikt om cadeau te geven aan relaties wie je dit plezier en succes gunt. En om de band met je eigen community te versterken.
Hallo, ik ben Maartje Blijleven,
Online Community Coach voor ambitieuze ondernemers. Ik ben #1 bestseller auteur, keynote spreker en al 21 jaar digital community expert voor bedrijven zoals Endemol, KLM, Facebook en ondernemers. Als oprichter van de Community Leaders Club en Online Community Academy, weet ik hoe je een community begint, laat groeien en winstgevend maakt.
Mensen noemen me ook wel de ‘queen of communities’ van Nederland en België, omdat ik regelmatig in de media kom en al honderden ondernemers en professionals hielp om succesvol te zijn met hun eigen online community.
Dat mijn Community Leaders Formule werkt, bewees ik met mijn eigen gratis Facebookgroep, de Community Leaders Club. In 3 weken tijd had ik niet alleen 322 leden in mijn community, maar haalde ik ook 2.985 euro aan omzet binnen via nieuwe klanten! Een maand later waren dat 636 leden en 9.950 euro aan extra inkomsten. Nog een maand later 1.130 leden en 29.850 euro. Binnen 3 maanden 1.130 leden, 43 nieuwe klanten en 42.785 euro aan extra omzet dankzij mijn online community. Wauw!
Maartje Blijleven als Digital Community Expert aan tafel bij Albert Verlinde, SBS6
Maartje Blijleven over het geheim van succesvolle communities. (foto: Cross Media Cafe)
We love communities
Hoe je succesvol wordt met jouw online community.
Samengevat ontdek je in dit boek:
Wat het geheim is van een succesvolle online community;
Wat de exacte stappen zijn om ook jouw online community succesvol te maken;
Hoe je een zinvolle community kunt creëren die een win-win situatie is voor zowel de community leiders, als de leden;
Hoe 36 andere community leiders hun community succesvol maakten, inclusief tips & tricks;
Dat een community de beste manier is om van volgers fans en klanten te maken, waardoor je via digitale mond-tot-mond reclame vanzelf groeit;
Waardoor je als community leider de zichtbaarheid en expertstatus krijgt die je verdient;
Met een constante stroom van klanten en meer omzet als gevolg;
Waardoor je kunt doen wat je het allerleukst vindt en nog meer mensen kan helpen.
Bedankt!
Heel erg bedankt voor je interesse in het boek We love communities. Veel leesplezier! Bestel snel jouw exemplaar en/of een boek om cadeau te doen. Zodat jij en je netwerk zelf ook leren hoe je succesvol wordt met jouw eigen online community!
Liefs, Maartje