Een duurzame business met het membership model

Tonny Loorbach is een Nederlandse serie-ondernemer en investeerder. Als eigenaar van IMU.nl specialiseert hij zich al jaren in online marketing, SEO en webpsychologie. Hij leert ondernemers de kunst van online verleiding en helpt hen om hun bedrijven gezond op te schalen. Daarnaast is hij eigenaar van The Huddle, een veelgebruikt community platform door ondernemers. Waar ook de Online Community Academy op draait.

Hoe Tonny en zijn collega’s omgaan met hun community en klanten, is erg inspirerend. Ze leren en optimaliseren continue en spelen daar met hun eigen IMU+ community ook goed op in. 

Ontdek in dit interview:

  • Wat het voordeel is van een community op je eigen platform;

  • Waarom Tonny heilig geloofd in het business model van Netflix en wat jij daar als ondernemer van kunt leren;

  • Hoe je een online community op je eigen platform activeert;

  • Wat slimmer is: een gratis community met upsell of een betaald membership

  • Wat Tonny zou doen als hij weer helemaal opnieuw moest beginnen en wat zijn do’s en dont’s zijn om impact te maken.

https://player.vimeo.com/video/547517332?h=b8b57132eb

 

Wil je ook de andere 25 inspirerende interviews terugkijken van het Online Community Summit? 

De opnames met 25 top-ondernemers zijn nu hier verkrijgbaar

Heb je nog geen online community en wil je eens sparen met iemand uit ons team?

Kijken wat het voor jou en jouw business kan betekenen? Of is je community doodgebloed en ben je klaar om daar nieuw leven in te blazen? We hebben nog een paar plekken vrij in onze agenda, wees er snel bij om jouw gratis 1-op-1 community advies call te plannen.

->Boek hier jouw gratis 1-1 community advies call

Veel plezier en succes met jouw online community!

Lees ook

Uitnodiging voor m’n housewarming

Wat is het koud he?! Bij mij staat de kerstboom al (scroll even helemaal naar beneden om te zien hoe dat staat). Gewoon, omdat het kan. Omdat ik bijna jarig ben (op 8 december) en ik wil dat m'n huis dan extra gezellig is, als er bezoek komt. Ik vergelijk een online...

Lees meer