Online communities zijn onmisbaar voor goed klantcontact

Hoe slagen bedrijven erin om het vertrouwen te winnen van de doelgroep, belangrijke informatie te ontsluiten en een langdurige relatie aan te gaan met mensen? Versnellen in leren en optimaliseren en dit inzetten voor productontwikkeling en effectievere marketingcommunicatie, dàt kan met de inzet van online communities. Digital Marketing-expert Maartje Blijleven legt uit hoe.

“Online kun je het gesprek aangaan met je klanten en ontdekken wat ze eigenlijk willen.”

ATPI inspires schreef een whitepaper op basis van het interview dat ze met mij hadden. Je kunt hem hier downloaden: https://www.atpinspires.com/zakelijke-evenementen/online-communities-onmisbaar-voor-goed-klantcontact

Maartje Blijleven heeft als marketingcommunicatie expert ruim 18 jaar ervaring met communities. Ze is oprichter van We love communities en mede-oprichter van IncludeNow. en WomenTalkTech. Maartje doet momenteel research naar succesvolle communities voor haar boek dat dit najaar verschijnt.

 

Lees ook

Uitnodiging voor m’n housewarming

Wat is het koud he?! Bij mij staat de kerstboom al (scroll even helemaal naar beneden om te zien hoe dat staat). Gewoon, omdat het kan. Omdat ik bijna jarig ben (op 8 december) en ik wil dat m'n huis dan extra gezellig is, als er bezoek komt. Ik vergelijk een online...

Lees meer