Online communities zijn onmisbaar voor goed klantcontact

Hoe slagen bedrijven erin om het vertrouwen te winnen van de doelgroep, belangrijke informatie te ontsluiten en een langdurige relatie aan te gaan met mensen? Versnellen in leren en optimaliseren en dit inzetten voor productontwikkeling en effectievere marketingcommunicatie, dàt kan met de inzet van online communities. Digital Marketing-expert Maartje Blijleven legt uit hoe.

“Online kun je het gesprek aangaan met je klanten en ontdekken wat ze eigenlijk willen.”

ATPI inspires schreef een whitepaper op basis van het interview dat ze met mij hadden. Je kunt hem hier downloaden: https://www.atpinspires.com/zakelijke-evenementen/online-communities-onmisbaar-voor-goed-klantcontact

Maartje Blijleven heeft als marketingcommunicatie expert ruim 18 jaar ervaring met communities. Ze is oprichter van We love communities en mede-oprichter van IncludeNow. en WomenTalkTech. Maartje doet momenteel research naar succesvolle communities voor haar boek dat dit najaar verschijnt.

 

Lees ook

Taboe

Taboe

"Wat? Meer dan 1 miljoen omzet gedraaid!? Dat heb je me niet verteld!" Mijn business buddy Myra staart me vol ongeloof aan. "Maart, successen moet je vieren!" We zitten bij de Plug&Pay Awards, waar ik zo mijn 1M+ Award in ontvangst neem. (Zie foto onderaan deze...

Lees meer
Het programma is bekend van het Female Leaders Summit

Het programma is bekend van het Female Leaders Summit

Yesssss , Het is bijna zover! Maandag start hét Female Leaders Summit! Ik kan niet wachten om al die fantastische trainingen van succesvolle female leaders met jou te delen! De inhoud kan ik nog niet met je delen, maar wel.... het programma en de onderwerpen van de...

Lees meer