Online communities zijn onmisbaar voor goed klantcontact

Hoe slagen bedrijven erin om het vertrouwen te winnen van de doelgroep, belangrijke informatie te ontsluiten en een langdurige relatie aan te gaan met mensen? Versnellen in leren en optimaliseren en dit inzetten voor productontwikkeling en effectievere marketingcommunicatie, dàt kan met de inzet van online communities. Digital Marketing-expert Maartje Blijleven legt uit hoe.

“Online kun je het gesprek aangaan met je klanten en ontdekken wat ze eigenlijk willen.”

ATPI inspires schreef een whitepaper op basis van het interview dat ze met mij hadden. Je kunt hem hier downloaden: https://www.atpinspires.com/zakelijke-evenementen/online-communities-onmisbaar-voor-goed-klantcontact

Maartje Blijleven heeft als marketingcommunicatie expert ruim 18 jaar ervaring met communities. Ze is oprichter van We love communities en mede-oprichter van IncludeNow. en WomenTalkTech. Maartje doet momenteel research naar succesvolle communities voor haar boek dat dit najaar verschijnt.

 

Lees ook

The way you do anything, is the way you do everything

The way you do anything, is the way you do everything

Na 2 weken Italië, wil ik het vandaag met je hebben over de overeenkomsten tussen je vakantie plannen, je business runnen en community building. Op het eerste gezicht hebben deze 3 dingen niets met elkaar te maken, maar op het tweede gezicht wel. Want:  The way you do...

Lees meer